close
這首歌很好聽也很有意思
歌詞也很簡單…我喜歡他一開始說…我的生活是很"戰"…
就算從未屬於你…有機會一定要聽聽
 
 
James Blunt
 
My life is brilliant
My life is brilliant
My love is pure
I saw an angel
Of that I'm sure
She smiled at me on the subway
She was with another man
But I won't lose no sleep on that
'Cause I've got a plan

You're beautiful. You're beautiful
You're beautiful, it's true
I saw your face in a crowded place
And I don't know what to do
cos ill never be with you

Yeah, she caught my eye
As we walked on by
She could see from my face that I was
Fucking high
And I don't think that I'll see her again
But we shared a moment that will last till the end

You're beautiful. You're beautiful
you're beautiful, it's true
I saw your face in a crowded place
And I don't know what to do
cos ill never be with you

la la la la, la la la la, la la la la laaaaaa

You're beautiful. You're beautiful
You're beautiful, it's true
There must be an angel with a smile on her face
When she thought up that I should be with you
But it's time to face the truth
I will never be with you
 
 我的人生繽紛燦爛 我的人生繽紛燦爛

我的愛如此純真 因為我見過天使

對此 我深信不疑

她在地鐵上對我微笑 雖然身邊伴著另一個男人

但我不可為此輾轉難眠 因為我已有心理準備


你就是這麼美 你就是這麼美

你就是這麼的美 這是千真萬確

我曾在人潮擁擠之處瞥見你的臉

這令我不知所措 因為 我和你永遠無法相依

是啊 我視線被她佔據  在我們擦身而過的瞬間

她應該可以從我的神情看出  我欣喜若狂飛上雲霄

我想 我將再也見不到她 但我們共享了永恆的片刻


你就是這麼美 你就是這麼美

你就是這麼的美 這是千真萬確

我曾在人潮擁擠之處瞥見你的臉

這令我不知所措 因為 我和你永遠無法相依


你就是這麼美 你就是這麼美

你就是這麼的美 這是千真萬確

我看到了笑起來跟她一模一樣的天使

當她也想到我們應該在一起時

但 該是面對事實的時候了 我和你永遠無法相依
arrow
arrow
    全站熱搜

    littleduckss 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()