To be loved by 張靚穎

http://www.youtube.com/watch?v=30HzmpWo0mA

這是一首很好聽的歌… 歌詞也寫的很好,最近我很常在聽…突然有一種幸福的感覺。

I can see your face everywhere I look   無論我的視線停留在哪裡,眼裡全是你

But everywhere is nowhere without you'   沒有你,一切都沒有意義

What seemed to be like days  我們在一起的日子

was just a moment in time   好像只是一瞬間

But it meant the world to me cuz I knew  但對我而言,那就是一切,因為我知道

 
What I've been searching for all of my life   我一生所追尋的

I had it right here - in front of my eyes 就在這裡,就在我眼前

What I've wished for was nothing compared 我期盼的

To what I received - when you were here with me 無非是和你共渡每一天



And if you'll never come back 若你從此消失

And today was all that we had 我們擁有的只剩今日

And if I won't see - tomorrow with you  若此情此景不再重現,明日你將不再

in my arms it won't matter because 依偎在我的懷抱中,也無所謂,因為

Now I know what it's like to be loved  我現在知道被愛是什麼感覺


You're so far away but I feel you so near  你已遠離,但我感覺你就在我身邊

It's like you never left me - never said goodbye  就彷彿你未曾離開我,未曾說再見

I can hear your voice in the crowd 就算在人群中,我也聽得見你

I can feel you touch me right now 我能感覺你此刻的輕撫

I can see you smile when I close my eyes 閉上眼,我仍看見你的微笑


And I hold on to that every night 每個夜裡,我緊握著對你的思念

To help me understand - when I ask myself why 讓我了解,每當我問我自己為什麼

Of all the people out there 在茫茫人海中

you chose to be with me to share a love so rare 你會選擇分享你那珍貴的愛給我


And if you'll never come back 若你從此消失

And today was all that we had 我們擁有的只剩今日

And if I won't see - tomorrow with you  此情此景不再重現,明日你將不再

in my arms it won't matter because 依偎在我的懷抱中,也無所謂,因為

Now I know what it's like to be loved 我現在知道被愛是什麼感覺

 
What a beautiful thing 感覺你的愛溢滿心中

to feel your love within 是多麼美麗

Like a child that sees the sunshine 就像一個小孩,在春天來臨的第一天

on the first day of spring  看見陽光閃耀

Just to know it's true  這感覺如此真實

there is someone like you  有你這樣一個人

Who can make me believe 讓我相信

there is nothing I can't do 沒有什麼事我做不到


If you'll never come back 若你從此消失

And today was all that we had  我們擁有的只剩今日

And if I won't see - tomorrow with you  若此情此景不再重現,明日你將不再

in my arms it won't matter because   依偎在我的懷抱中,也無所謂,因為
 
Now I know what it's like to be loved  我現在知道被愛是什麼感覺

arrow
arrow
    全站熱搜

    littleduckss 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()